Koszty i czas dostawy zamówień realizowanych na terenie Polski:
Zamówienia wysyłkowe do klienta dostarczane są w dni robocze przez przewoźników:
Sposób dostawy
|
Wartość zamówienia/koszyka
|
Koszt dostawy
|
Pobranie
|
Czas dostawy deklarowany przez przewoźnika
|
Paczkomaty Inpost
|
Do 299,99 zł
|
12,99 zł
|
-
|
1-2 dni robocze
|
Od 300 zł
|
Bezpłatnie
|
-
|
1-2 dni robocze
|
Kurier Inpost
|
Do 299,99 zł
|
12,99 zł
|
+ 6,99 zł
|
1-2 dni robocze
|
Od 300 zł
|
Bezpłatnie
|
+ 6,99 zł
|
1-2 dni robocze
|
Kurier Pocztex- zalecany w upalne dni
|
Do 299,99 zł
|
11,99 zł
|
+ 3 zł
|
1-2 dni robocze
|
Od 300 zł
|
Bezpłatnie
|
+ 3 zł
|
1-2 dni robocze
|
Pocztex – odbiór w punkcie
|
Do 299,99 zł
|
11,99 zł
|
-
|
1-2 dni robocze
|
Od 300 zł
|
Bezpłatnie
|
-
|
1-2 dni robocze
|
Powyższy cennik ma zastosowanie do przesyłek, których wymiary nie przekraczają: 41 x 38 x 64 cm i ważą nie więcej niż 20 kg. W przypadku paczek przekraczających podane limity, koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
Pamiętaj! Przy zamówieniach, w których wybrano rodzaj płatności ‘za pobraniem’ naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 6,99 zł (przy wyborze przewoźnika Inpost) lub 3 zł (przy wyborze firmy Pocztex).
W zamówieniach, które zawierają produkty lecznicze i/lub wrażliwe termicznie zalecamy wybór przewoźnika Pocztex.
Przypominamy, że produkty lecznicze nie mogą być wysyłane do paczkomatów, w związku z tym zamówienia zawierające takie produkty są wysyłane do klienta lub do odbioru w aptece!
Zamówienia wysyłane są z reguły w ciągu 2 dni roboczych, liczonych po uzyskaniu informacji o dokonaniu płatności z systemu płatności elektronicznych albo wpływie środków pieniężnych za zamówienie i dostawę na rachunek bankowy. Termin otrzymania zamówienia przez klienta = czas dokonania płatności + czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
Odbiór osobisty - darmowa dostawa do wybranych aptek.
|
Wartość zamówienia/koszyka
|
Koszt dostawy
|
Czas dostawy
|
Odbiór osobisty w Aptece
|
Od 0zł
|
Bezpłatnie
|
1-2 dni robocze
|
Informujemy, że zamówienia, które zawierają leki na receptę i/lub produkty, których zakres temperatur odnośnie przechowywania i transportu wynosi od 2 do 8 st. C są realizowane jedynie do odbioru osobistego w aptece!
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 18.00, zostaną dostarczone do wybranej apteki w ciągu 1-2 dni roboczych.
W przypadku nieodebrania przez Klienta Zamówienia po upływie 48 godzin od wskazanego terminu gotowości odbioru Zamówienia w Punkcie Odbioru, złożona Rezerwacja zostaje anulowana.
Przy wybraniu opcji dostawy bezpośrednio do domu przez Kurier Inpost, kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie dwukrotnie. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia zamówienia przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, na koszt klienta.
Przy wybraniu opcji dostawy bezpośrednio do domu przez Kurier Pocztex w przypadku nieodebrania paczki przez odbiorcę, kurier zostawia powiadamianie w postaci awizo, następnie przesyłka trafia do oddziału, skąd można ją odebrać w terminie do siedmiu dni. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, na koszt klienta.
Przy wybraniu opcji dostawy Paczki do InPost Paczkomat® 24/7, każda paczka, którą zamawia klient do paczkomatu InPost, będzie czekać na klienta przez 48 h. Jeśli nie zostanie ona odebrana w tym czasie, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, na koszt klienta.
Przy wybraniu opcji dostawy do punktów odbioru Pocztex, np. placówki pocztowe, sklepy Żabka, paczka, którą zamawiał klient będzie oczekiwała na odbiór w wybranym punkcie przez 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, klient otrzyma jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, na koszt klienta.